Η κοινοπραξία αποτελείται από τον ισραηλινό όμιλο Pangea Israel Projects, τον αμερικανικό όμιλο IDT Telecom, που θα είναι και ο βασικός χρηματοδότης, την κινεζική εταιρεία China Railway Engineering Group και την ελληνική εταιρεία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η οποία θα αναλάβει το κατασκευαστικό αντικείμενο του έργου.
Το εκτιμώμενο κόστος της κατασκευής του έργου ανέρχεται περίπου σε 2 δισεκατομμύρια ευρώ και η ΣΤΑΣΥ, εφόσον η κοινοπραξία αναδειχθεί ανάδοχος, θα αναλάβει τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου, για εκτιμωμένη διάρκεια εκμετάλλευσης 15 με 20 ετών.
Πρόκειται για την πρώτη φορά που η ΣΤΑΣΥ συμμετέχει σε διαγωνισμό στο εξωτερικό και είναι η πρώτη φορά που ελληνική κρατική εταιρεία εμπλέκεται σε ένα τόσο φιλόδοξο εγχείρημα στον τομέα των αστικών συγκοινωνιών.
Τις επόμενες ημέρες τα πέντε σχήματα που συνεχίζουν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού, μεταξύ των οποίων και εκείνο στο οποίο συμμετέχει η ΣΤΑΣΥ, θα κληθούν να υποβάλουν τεχνικές και οικονομικές προσφορές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr